przez
Tomasz Bąk
Zespół Marketingu Strategicznego i Promocji Bankowości Detalicznej
W maju mieszkańcy Warszawy mieli możliwość zagrania na pierwszym w Polsce wielkoformatowym - i interaktywnym - cyfrowym billboardzie. Do projektu wykorzystany został największy w Polsce ekran LED w samym sercu Warszawy.
Każdy z przechodniów mógł za pomocą smartfona podłączyć się do wielkiego ekranu i spróbować sił w grze nawiązującej do mistrzostw świata w piłce nożnej i związanej z Programem Korzyści Citi Specials. Za pomocą ekranu swojej komórki zawodnicy sterowali widocznym na billboardzie avatarem i ... odbijali głową piłkę. Pod hasłem „Główkujesz-zyskujesz” przechodnie brali udział w konkursie, w którym przy zdobyciu w ciągu 30 sekund odpowiedniej ilości punktów można było wygrać niespodzianki od partnerów programu Citi Specials - vouchery zniżkowe na kawę do Costa, na pizze do Pyszne.pl czy darmowe wejście na siłownię i lekcje z trenerem personalnym w Calypso.
Teraz każdy może zagrać w interaktywną piłkę z Citi Specials. Specjalna adaptacja gry jest dostępna na profilu Citi Handlowy na Facebooku (w wersji na desktop). Klienci mogą spróbować swoich sił "w główkowaniu" także na wielkoformatowych ekranach w nowoczesnych oddziałach SMART.
Citi Specials to nowy program korzyści, pod którego parasolem Citi Handlowy w marcu b.r. zgromadził wszystkie swoje dotychczasowe programy korzyści, a także nową platformę podróżniczą i rozbudowany program restauracyjny. W ramach Citi Specials bank przygotowuje dla swoich klientów rabaty, nagrody oraz niespodzianki (np. przedsprzedaże na koncerty) - dla tych, którzy aktywnie płacą kartami Citi.