Citi Handlowy rozpoczyna kampanię reklamową nowej oferty Karty Kredytowej Citi Simplicity pod hasłem "Cała Twoja muzyka z kartą Citi Simplicity".
Specjalne benefity dla tych, którzy zawnioskują o kartę i spełnią kilka prostych warunków promocji to:
- bezpłatny, 2-letni dostęp do TIDAL, jednej z najlepszych na świecie aplikacji do słuchania muzyki , który oferuje ponad 60 milionów utworów polskich i zagranicznych artystów
- dostęp do przedsprzedaży Live Nation, gwarantujących możliwość zakupu biletów na koncerty największych gwiazd światowej sceny muzycznej w Polsce. Do tej pory posiadacze kart Citi mogli kupić bilety m.in. na koncerty Stinga, Beyonce, Phila Collinsa, Roda Stewarta, Pink oraz zespołów Bon Jovi czy Mettalica oraz wielu innych.
Karta Kredytowa Citi Simplicity, czterokrotnie nagradzana w konkursie "Złoty Bankier" jako najlepsza karta na polskim rynku, jest pozbawiona opłaty za wydanie i prowadzenie oraz oferuje bezpłatne powiadomienie o braku spłaty oraz bezpłatny pakiet powiadomień Citi Alerts. Jest prostym i tanim (RRSO: 10,47%) źródłem gotówki. Posiadacze karty Citi Simplicity mogą otrzymać do 15% zniżki w restauracjach i do 50% na podróże w Programie Korzyści Citi Specials. Każdą płatność kartą powyżej 100zł można wygodnie rozłożyć na raty w serwisie bankowości elektronicznej.
Aby móc skorzystać z oferty "Cała Twoja muzyka z kartą Citi Simplicity" należy złożyć wniosek o kartę do 31. grudnia 2019 i w ciągu 3 miesięcy od podpisania umowy zalogować się przynajmniej raz do serwisu bankowości internetowej Citibank Online oraz dokonać transakcji o łącznej wartości min. 1500 zł.
Kampania reklamowa nowej oferty obejmie: kampanię w serwisach internetowych i w social media, będzie także komunikowana w kanałach własnych banku oraz poprzez partnerów oferty.
Oferta jest skierowana do nowych klientów Banku.