przez
Agata Charuba-Chadryś
PR Manager
Co łączy polski koncern spożywczy, którego produkty docierają do konsumentów w ponad 50 krajach świata z budową największej na kontynencie europejskim fabryki produkującej baterie do samochodów elektrycznych? Wspólnym mianownikiem jest niekwestionowany sukces biznesowy, ale jest coś jeszcze.
Przywykliśmy do tzw. wewnątrzkontynentalnej wymiany handlowej. Dotychczas ponad 70 proc. obrotów handlowych w Europie wciąż realizowanych było przez kraje Starego Kontynentu. Tymczasem jak widzimy to na przykładzie naszych laureatów trend ten systematycznie się odwraca, a wymiana między rynkami wschodzącymi i rozwiniętymi zyskuje na intensywności.
Sławomir S. Sikora, prezes zarządu Citi Handlowy
-Polskie firmy już dawno pozbyły się kompleksów i potrafią konkurować nie tylko ceną, ale również jakością produktów i innowacyjnością, Robert Wawro, dyrektor generalny Maspex