przez
Zuzanna Przepiórkiewicz
Biuro Prasowe
„Nie oceniamy tego, co kupujesz” – pod tym hasłem wystartowała wspólna kampania Mastercard i Citi Handlowy promująca program punktowy Mastercard® Priceless® Specials. Trzy spoty wyprodukowane przez Isobar Polska w humorystyczny sposób prezentują nietypowe gusta zakupowe klientów. Kampania będzie prowadzona w internecie oraz placówkach Citi Handlowy.
Celem kampanii jest zachęcenie do założenia konta bankowego lub karty kredytowej w Citi Handlowy i zarejestrowania jej w programie Priceless Specials. Klienci korzystający z promocji mogą zyskać:
· 15 000 punktów na start w przypadku założenia karty kredytowej Citi Simplicity lub karty Ultime
· lub 150 zł przy otwarciu konta Citi Priority.
· 15 000 punktów na start w przypadku założenia karty kredytowej Citi Simplicity lub karty Ultime
· lub 150 zł przy otwarciu konta Citi Priority.
Dla konsumentów ważna jest prostota i automatyzacja programu lojalnościowego oraz szeroka lista partnerów, u których można zbierać punkty. Program Mastercard Priceless Specials odpowiada na te oczekiwania. Kampania pokazuje, że niezależnie od tego, co kupujemy, płacąc kartą Mastercard możemy zbierać punkty. Kampania została zorganizowana z udziałem partnera, Citi Handlowy, który zdecydował się udostępnić Program Mastercard Priceless Specials swoim Klientom.
Reklamy towarzyszące kampanii zostały zrealizowane w swobodnej, humorystycznej konwencji, pod hasłem „Nie oceniamy tego, co kupujesz”. Bohaterowie spotów to klienci, którzy zdecydowali się na nietypowe zakupy. Kampania internetowa będzie miała dwie odsłony: pierwszą w listopadzie br., a drugą w pierwszym kwartale 2019 roku.
Dzięki platformie korzyści Citi Specials posiadacze kart Citi poza szybkim zbieraniem punktów, korzystają dodatkowo z rabatów do -50% u 300 partnerów programu i wielu niespodzianek. Dzięki temu klienci Citi Handlowy płacący kartami Mastercard zyskują podwójnie
- Mastercard Priceless Specials to wyjątkowy program lojalnościowy. Jego wyróżnikiem jest między innymi szybkość zbierania punktów, a następnie możliwość wymieniania ich na nagrody. Obecnie w programie uczestniczy już ponad 70 partnerów, u których można zbierać punkty, płacąc kartą Mastercard. Są wśrod nich tak renomowane marki jak m.in.: Carrefour, RTV Euro AGD, Circle K, Decathlon, Gino Rossi czy Cinema City – mówi Marcin Klimkowicz, dyrektor ds. lojalnościowych w polskim oddziale Mastercard Europe.
Do programu Mastercard Priceless Specials można zapisać się za pośrednictwem bankowości internetowej, czyli bez konieczności odwiedzania oddziału banku. 15 000 punktów na start w promocji Citi Handlowy pozwala na wybór spośród wielu atrakcyjnych nagród z katalogu programu już na samym początku.
Program punktowy Mastercard Priceless Specials jest częścią większej platformy korzyści Citi Specials dla klientów Citi Handlowy. W ramach platformy bank oferuje swoim klientom rabaty u blisko 300 partnerów, nagrody i niespodzianki - w tym przedsprzedaże na koncerty największych światowych gwiazd takich jak Metallica, Pink, Maroon5, Bon Jovi i wielu innych. Na użytkowników platformy Citi Specials czekają także m.in. liczne zniżki na zakupy, specjalne oferty na podróże czy rabaty w dedykowanym programie restauracyjnym.
- Dzięki platformie korzyści Citi Specials posiadacze kart Citi poza szybkim zbieraniem punktów, korzystają dodatkowo z rabatów do -50% u 300 partnerów programu i wielu niespodzianek. Dzięki temu klienci Citi Handlowy płacący kartami Mastercard zyskują podwójnie – mówi Katarzyna Przybyła, Szef Pionu Niezabezpieczonych Produktów Kredytowych w Citi Handlowy.
Autorem i wykonawcą idei kreatywnej oraz scenariuszy filmowych jest agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska), która na co dzień odpowiada za digitalową strategię oraz realizację działań marki Mastercard. Dom mediowy Carat zajął się strategią mediową kampanii. O produkcję filmów i zdjęć wyreżyserowanych przez Bartosza Prokopowicza zadbał dom produkcyjny Propeller Film.