przez
Zuzanna Przepiórkiewicz
Biuro Prasowe
Pod szyldem Citi Specials bank wdraża nowy Program Korzyści Citi Specials, gromadzący pod jednym parasolem wszelkie dotychczasowe programy rabatowe i lojalnościowe banku.
W ramach sekcji Rabaty klienci zyskają dostęp do zniżek w takich kategoriach jak: Zakupy, Restauracje, Podróże, Sport i Zdrowie, Sztuka i rozrywka oraz Gorące oferty. Jedną z nowości jest możliwość rezerwowania wycieczek z rabatem bezpośrednio ze strony Programu. Z kolei oferta zniżek w restauracjach będzie w nowej odsłonie programu dostępna dla wszystkich klientów banku – do końca roku obejmie 100 najlepszych restauracji w całym kraju.
Nagrody – w tej części platformy klienci bedą mieli dostęp do wymiany punktów na nagrody w ramach programów punktowych dostępnych dziś dla kart kredytowych Mastercard World, Premier Miles i BP. W najbliższym czasie do sekcji Nagrody dołączy jeszcze jeden program – Priceless Specials we współpracy z Mastercard Polska.
- Chcemy wykorzystać aplikację, która dla wielu naszych Klientów jest już podstawowym kanałem codziennej komunikacji – Facebook Messenger – aby jeszcze bardziej uprościć dotarcie do informacji o rabatach, bez konieczności wyszukiwania informacji w sieci. Już obecnie nasi Klienci korzystają z Messengera na naszym profilu do zapytań serwisowych – chcemy ten zakres stale poszerzać, aby oferować kompleksowe doświadczenie z bankowania z nami – Miguel Mendes, dyrektor Departamentu Zarządzania Doświadczeniami Klientów.