przez
Dorota Szostek-Rustecka
Prezes Fundacji Citi Handlowy im. L. Kronenberga
- Ponad 1mld zł na wsparcie codziennych planów klientów indywidualnych
- Biznes klientowski coraz większy – przychody w górę o 4 proc. rok do roku
- Wzmocnienie bankowości relacyjnej – wzrost wolumenów FX oraz salda rachunków operacyjnych
- Stabilny bank dla klientów i inwestorów - solidna baza kapitałowa i poziom współczynnika wypłacalności znacznie powyżej wymagań regulatora
- Citi Handlowy rośnie co odzwierciedla poziom przychodów Banku, który jest o 4 proc. wyższy rok do roku. Konsekwentna realizacja strategii wzrostu możliwa jest dzięki pracy zmotywowanego i utalentowanego zespołu. Dokonując transformacji w bankowości detalicznej zmieniliśmy nasz model działania tak by pracownicy banku byli blisko codziennych spraw klientów i dynamicznie reagowali na ich potrzeby. Takie podejście się sprawdza, dlatego realizujemy je także wobec klientów firmowych, gdzie relacyjność obok globalnej oferty to jedna z podstawowych naszych przewag rynkowych. To był też kolejny kwartał dobrej współpracy z naszymi klientami. Aktywnie wspieraliśmy ich w realizacji planów rozwoju oraz ekspansji zagranicznej. Od początku roku wspomagaliśmy realizację potrzeb klientów indywidualnych, przyczyniając się do wzrostu konsumpcji na poziomie 1 mld zł. W tym samym okresie do klientów korporacyjnych na realizację ich projektów trafiła kwota ponad 1,3 mld zł.
powiedział Sławomir S. Sikora, prezes Citi Handlow.
Pierwszy nowoczesny model bankowości detalicznej
Bank pierwszego wyboru dla klientów
z globalnymi aspiracjami
Więcej informacji o wynikach Banku za III kwartał 2017 rok w raporcie na stronie Relacji Inwestorskich: www.citihandlowy.pl