przez
Agata Charuba-Chadryś
PR Manager
Citi Handlowy trzeci rok z rzędu został wyróżniony tytułem „Etycznej Firmy” Pulsu Biznesu i tym samym znalazł się jako jedyny bank w specjalnej kategorii „Super Etycznej Firmy”. Prawo do posługiwania się takim określeniem zyskało jeszcze tylko osiem firm.
Idea konkursu, do którego zgłosiło się ponad dwieście przedsiębiorstw zakłada wyróżnienie marek dla których etyka jest kluczowym i nieodzownym elementem funkcjonowania na rynku. W czwartej edycji konkursu napłynęło kilkaset aplikacji od firm z całego kraju. Citi Handlowy, laureat Super Etycznej Firmy 2017, od początku istnienia konkursu konsekwentnie trafia do grona laureatów, którzy w sposób najbardziej kompleksowy i systemowy wykazują największą aktywność na rzecz budowy i wzmacniania kultury organizacyjnej opartej na etyce i wartościach.
Paweł Zegarłowicz, PAO Poland i dyrektor DKKiM Citi Handlowy odbiera nagrodę z rąk organizatorów
Odbierając nagrodę w imieniu banku Paweł Zegarłowicz, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu oraz Public Affairs Officer Citi na Polskę mówił: - To bardzo ważna dla nas nagroda, tym bardziej że trafia do nas już trzeci rok z rzędu. Dbanie o zachowanie wysokich standardów etycznych ma u nas jednak jeszcze dłuższą historię. Od lat konsekwentnie wdrażamy szereg inicjatyw wyrastających właśnie z etyki – takim ważnym krokiem było postawienie na transparentną komunikację w strategii pierwszego „Banku bez gwiazdek” ogłoszonej w 2010, ale dorobek na tym polu budujemy codziennie pracą całego zespołu Citi Handlowy. Wierzymy, że wartość oferowanych rozwiązań połączoną z jakością doświadczeń klientów oraz reputacją pozwala nam być najlepszym bankiem dla naszych Klientów, akcjonariuszy i pracowników każdego dnia. Nagrody takie jak dzisiejsza potwierdzają, że nasze wysiłki są widoczne i mogą służyć jako godny naśladowania przykład.
Wideorelacje - Etyczna Firma
Konkurs Pulsu Biznesu prowadzony jest od roku 2014. W tym roku po raz pierwszy nagrody zostały wręczone w trzech kategoriach: Etyczna Firma ( firmom, które w wyniku postępowania konkursowego zdobędą minimum 76 punktów); Etyczna Firma MŚP (firmom, które osiągnęły najlepsze wyniki punktowe spośród wszystkich uczestników należących do sektora małych i średnich przedsiębiorstw, jednak nie mniej niż 51 punktów i nie więcej niż 75 punktów) oraz Super Etyczna Firma (laureatom Konkursu, którzy zdobędą tytuł „Etycznej Firmy” co najmniej trzykrotnie w trzech bezpośrednio po sobie następujących edycjach Konkursu).
Fotorelacja - Etyczna Firma
Na końcowy wynik składały się punkty zebrane w poszczególnych kategoriach: Odpowiedzialności w ramach programu zarządzania etyką, Nadzór najwyższej kadry kierowniczej nad programem, System zgłaszania nieprawidłowości oraz sposoby ich weryfikacji, Szkolenia i komunikacja Ład korporacyjny, Reputacja, Przywództwo; Zarządzanie ryzykiem nadużyć. W efekcie oceniane są działania na rzecz budowy i wzmacniania kultury organizacyjnej opartej o etykę i wartości w sposób najbardziej kompleksowy i systemowy. Partnerem merytorycznym nadzorującym proces aplikacji jest PwC . Więcej o konkursie pod linkiem .