Kampania Zostań w Domu z Citi Specials Citi Handlowy oraz kampania video karty Citi Simplicity wykorzystująca Google Director’s Mix otrzymały wyróżnienia Golden Arrow.
W konkursie, organizowanym od 14 lat, nagradzane są kampanie będące przykładem najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowane przełomowe rozwiązania. Jury, złożone z przedstawicieli branży marketingowej, wybiera projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży.
Wyróżnienie w kategorii „Marketing w czasie pandemii”
Kampania "Zostań w domu z Citi Specials" była odpowiedzią Citi Handlowy na ograniczenia wprowadzone w wyniku wybuchu pandemii. Zamknięte granice, restauracje oraz odwołane koncerty z dnia na dzień uniemożliwiły klientom korzystanie z całej palety benefitów, które znali i doceniali – m.in. rabatów na podróże, zniżek w restauracjach i przedsprzedaży na koncerty. Dzięki bliskiej współpracy z partnerami i wsłuchaniu się w nowe potrzeby klientów, już po tygodniu od wprowadzenia w Polsce pierwszych restrykcji, bank zaoferował specjalne benefity, które dostępne były bez potrzeby wychodzenia z domu i ułatwiały pobyt na kwarantannie – w tym na zakupy online i dostawy do domu.
Kampania wspierała też partnerów banku, często lokalne firmy, którym w tym czasie trudniej było dotrzeć do potencjalnych odbiorców. Bank zaprosił także swoich klientów na pierwsze w Polsce wspólne gotowanie online – na żywo z Karolem Okrasą, dostarczając składniki do gotowania pod drzwi użytkowników kart Citi. Partnerem kreatywnym, który odpowiadał za przygotowanie komunikacji do klientów była agencja Golden Submarine.
Kampania "Zostań w domu z Citi Specials" była odpowiedzią Citi Handlowy na ograniczenia wprowadzone w wyniku wybuchu pandemii. Zamknięte granice, restauracje oraz odwołane koncerty z dnia na dzień uniemożliwiły klientom korzystanie z całej palety benefitów, które znali i doceniali – m.in. rabatów na podróże, zniżek w restauracjach i przedsprzedaży na koncerty. Dzięki bliskiej współpracy z partnerami i wsłuchaniu się w nowe potrzeby klientów, już po tygodniu od wprowadzenia w Polsce pierwszych restrykcji, bank zaoferował specjalne benefity, które dostępne były bez potrzeby wychodzenia z domu i ułatwiały pobyt na kwarantannie – w tym na zakupy online i dostawy do domu.
Kampania wspierała też partnerów banku, często lokalne firmy, którym w tym czasie trudniej było dotrzeć do potencjalnych odbiorców. Bank zaprosił także swoich klientów na pierwsze w Polsce wspólne gotowanie online – na żywo z Karolem Okrasą, dostarczając składniki do gotowania pod drzwi użytkowników kart Citi. Partnerem kreatywnym, który odpowiadał za przygotowanie komunikacji do klientów była agencja Golden Submarine.
Wyróżnienie w kategorii "Digital marketing”
Wyróżnienie w tej kategorii Citi Handlowy otrzymał za jedną z pierwszych w Europie i pierwszą w sektorze usług finansowych w Polsce kampanię marketingową z wykorzystaniem narzędzia Google Director Mix. Dzięki wykorzystaniu ponad 250 wersji reklam video, bank w niezwykle precyzyjny i kontekstowy sposób mógł dobrać wyświetlane treści reklamowe do zapytań użytkowników w Google oraz na Youtube i w konsekwencji zaprezentować jeden z ponad 300 benefitów karty dostepnych w programie Citi Specials. Za koncept kreatywny i egzekucję kampanii odpowiedzialne były agencje: FENO oraz DDH. Za zakup mediów odpowiadała agencja Sales&More.
Wyróżnienie w tej kategorii Citi Handlowy otrzymał za jedną z pierwszych w Europie i pierwszą w sektorze usług finansowych w Polsce kampanię marketingową z wykorzystaniem narzędzia Google Director Mix. Dzięki wykorzystaniu ponad 250 wersji reklam video, bank w niezwykle precyzyjny i kontekstowy sposób mógł dobrać wyświetlane treści reklamowe do zapytań użytkowników w Google oraz na Youtube i w konsekwencji zaprezentować jeden z ponad 300 benefitów karty dostepnych w programie Citi Specials. Za koncept kreatywny i egzekucję kampanii odpowiedzialne były agencje: FENO oraz DDH. Za zakup mediów odpowiadała agencja Sales&More.