przez
Joanna Grabowska
Partnership Programs, Digital Marketing Team ,Citi Handlowy
Jak pokazują badania wykonane przez TNS Kantar na zlecenie Citi Handlowy, Polacy oczekują od programów rabatowych i lojalnościowych codziennych oszczędności oraz pomysłów, inspiracji, motywacji do zakupu w kategoriach związanych z tym, co lubią robić najbardziej – z ich pasjami i przyjemnościami, głównie w zakresie podróży, rozrywki i doświadczeń kulinarnych.
Bazując na badaniach Kantara, Citi Handlowy zaprezentował właśnie swoim klientom nową odsłonę Programu Korzyści Citi Specials. Odświeżona platforma oferuje je w pięciu kategoriach: podróże, kulinaria, rozrywka, zakupy, sport i zdrowie. W ramach każdej z tych grup bank daje możliwość skorzystania z benefitów, które pomogą rozwijać pasje i podsuną ciekawe pomysły. W nowym programie klienci Citi Handlowy mogą otrzymać:
- Rabaty do 50% u partnerów programu – na rezerwacje lotu czy hotelu, na wizytę w restauracji, na bilety do teatru
- Nagrody za transakcje - w ramach odświeżonego właśnie Programu Mastercard (R) Bezcenne (R) Chwile
- Produkty dodatkowe, tj. subkonta walutowe, płatności telefonem czy proste raty online
- Inspiracje – rozmowy z ciekawymi osobami w ramach serii „Citi Inspiruje - Ludzie z Pasją”, prowadzonej przez Jarosława Kuźniara, oraz artykuły na tematy szczególnie interesujące klientów, które publikowane są regularnie w Magazynie Citi Handlowy
Aby jeszcze łatwiej było dotrzeć do wszystkich oferowanych korzyści, bank znacznie uprościł i odświeżył stronę internetową programu, kładąc szczególny nacisk na poprawę wyglądu tego serwisu na urządzeniach mobilnych, które są głównym kanałem pozyskiwania informacji o ofertach specjalnych.
Na start nowej odsłony programu bank wraz z partnerami przygotował specjalne oferty – 15% rabatu na przejazdy Flixbus, 5% zwrotu za bilety lotnicze na eSKY i 15% zniżki na dostawę jedzenia przez serwis Glodny.pl. Także Program Restauracyjny w ramach Citi Specials został rozszerzony o 20 kawiarni oferujących do 20% rabatu dla posiadaczy kart Citi. Co więcej, bank przedłużył na kolejny rok swoją strategiczną współpracę z Live Nation Poland, w ramach której oferuje klientom przedsprzedaże na koncerty największych gwiazd w Polsce. Do dziś było to 60 koncertów.
Odświeżenie Programu Citi Specials to część strategii Citi Handlowy budowania wartości dla klientów, przekraczającej klasyczne rozumienie usług i produktów bankowych. Program zawiera kilkaset ofert rabatowych, partnerskich, nagród i niespodzianek, które tworzą najbogatszą ofertą korzyści i przywilejów dołączanych do karty płatniczej na polskim rynku.
Nowa wersja platformy Citi Specials dostępna jest pod adresem: https://www.online.citibank.pl/citispecials/