Citi Handlowy wdrożył nową aplikację mobilną dla klientów detalicznych. Aplikacja w odświeżonej szacie graficznej będzie powiązana z urządzeniem mobilnym i zwiększy bezpieczeństwo wykonywanych transakcji.
![M63_apple5_8_092019_1125x2436_pl3.jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/4820/assets/148629/large-7301406681ac87a411e0d2625581622d.jpg)
Nowa wersja aplikacji mobilnej Citi Mobile jest już dostępna dla klientów w sklepach internetowych Google i Apple. Poza zupełnie nowym look&feel, klienci otrzymują do dyspozycji nowe funkcjonalności zwiększające bezpieczeństwo dokonywania transakcji.
Lista nowych funkcjonalności obejmuje m.in.:
- Citi Mobile Token – nowe narzędzie do mobilnej autoryzacji transakcji polegające na stworzeniu unikalnego kodu Citi Mobile Token PIN. O szczegółach działania Citi Mobile Token można przeczytać na stronie Banku;
- Aktywację karty w aplikacji;
- Powiązanie aplikacji z danym urządzeniem mobilnym;
- Dostęp do historii transakcji – dzięki zmienionej wyszukiwarce i modułowi filtrowania;
- Nową szatę graficzną z przejrzystym układem i intuicyjnym poruszaniu się po aplikacji.
W nowej wersji aplikacji została wyłączona funkcja Citi Mobile Snapshot, która umożliwiała sprawdzenie salda konta i karty kredytowej bez konieczności logowania się do systemu.
Wprowadzona wersja aplikacji mobilnej to kolejna jej odsłona, po wprowadzonym w marcu module dla kart kredytowych
![M63_apple5_8_092019_1125x2436_pl4.jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/4820/assets/148630/large-b1437f42ccc186e303d8d0da571a0908.jpg)