Strona GłównaAktualnościNowa aplikacja mobilna dla klientów Citi Handlowy
Aktualności

Nowa aplikacja mobilna dla klientów Citi Handlowy

Citi Handlowy wdrożył nową aplikację mobilną dla klientów detalicznych. Aplikacja w odświeżonej szacie graficznej będzie powiązana z urządzeniem mobilnym i zwiększy bezpieczeństwo wykonywanych transakcji.

M63_apple5_8_092019_1125x2436_pl3.jpg
Nowa wersja aplikacji mobilnej Citi Mobile jest już dostępna dla klientów w sklepach internetowych Google i Apple. Poza zupełnie nowym look&feel, klienci otrzymują do dyspozycji nowe funkcjonalności zwiększające bezpieczeństwo dokonywania transakcji.
Lista nowych funkcjonalności obejmuje m.in.:
  • Citi Mobile Token – nowe narzędzie do mobilnej autoryzacji transakcji polegające na stworzeniu unikalnego kodu Citi Mobile Token PIN. O szczegółach działania Citi Mobile Token można przeczytać na stronie Banku;
  • Aktywację karty w aplikacji;
  • Powiązanie aplikacji z danym urządzeniem mobilnym;
  • Dostęp do historii transakcji – dzięki zmienionej wyszukiwarce i modułowi filtrowania;
  • Nową szatę graficzną z przejrzystym układem i intuicyjnym poruszaniu się po aplikacji.
W nowej wersji aplikacji została wyłączona funkcja Citi Mobile Snapshot, która umożliwiała sprawdzenie salda konta i karty kredytowej bez konieczności logowania się do systemu.
Wprowadzona wersja aplikacji mobilnej to kolejna jej odsłona, po wprowadzonym w  marcu module dla kart kredytowych
M63_apple5_8_092019_1125x2436_pl4.jpg
Załączniki

Pobierz wszystkie

Informacja prasowa_nowa aplikacja mobilna.docx

docx | 57,2 KB

Pobierz
M63_1.jpg

grafika | 222 KB

Pobierz
M63_2.jpg

grafika | 269 KB

Pobierz
M63_3.jpg

grafika | 166 KB

Pobierz
M63_4.jpg

grafika | 187 KB

Pobierz
M63_5.jpg

grafika | 168 KB

Pobierz
Citi Handlowy Magazyn to inspirujący blog dla klientów indywidualnych, biuro prasowe dla mediów i magazyn tworzony przez ekspertów bankowych. Ważne informacje o charakterze materiałów zamieszczanych w Citi Handlowy Magazyn tutaj