przez
Zuzanna Przepiórkiewicz
Biuro Prasowe
Citi Handlowy kontynuuje rozwój nowoczesnej sieci oddziałów Smart, z jeszcze większym uwzględnieniem potrzeb i wygody klientów. Bardziej przestronna, wyposażona w najnowsze narzędzia interaktywne i dostępna dla klientów przez większość doby - taka jest nowa placówka Smart, którą pierwszego marca bank otworzył w Galerii Mokotów.
Zgodnie z nową strategią na kolejne 3 lata, Citi Handlowy będzie w jeszcze większym stopniu wykorzystywał zaawansowane technologie dla zwiększenia poziomu doświadczeń klientów i odpowiadania na ich potrzeby wtedy, gdy tego potrzebują. Nowy interaktywny oddział w Galerii Mokotów, został przygotowany z taką myślą - wyposażony w ekrany dotykowe i tablety, ma umożliwić zapoznanie się z ofertą Banku i samodzielną obsługę o dowolnej porze dnia i nocy.
W placówce, którego powierzchnia jest trzykrotnie większa od poprzedniej lokalizacji, do dyspozycji Klientów oddana została strefa wolnodostępna, czynna zawsze w godzinach pracy centrum handlowego. To tu, po wyjściu z kina wieczorem lub w dzień wolny od pracy, klienci będą mogli wpłacić i wypłacić pieniądze, zapoznać się z ofertą Citi Handlowy lub złożyć wniosek o kartę, która później zostanie dostarczona przesyłką kurierską. W strefie do dyspozycji klientów są dostępne 3 bankomaty z funkcją wpłat i wypłat w walutach PLN, EUR i USD. W dalszej części oddziału komfortowe pokoje zapewnią prywatność podczas rozmów z doradcą Citi Handlowy.
W placówce, którego powierzchnia jest trzykrotnie większa od poprzedniej lokalizacji, do dyspozycji Klientów oddana została strefa wolnodostępna, czynna zawsze w godzinach pracy centrum handlowego. To tu, po wyjściu z kina wieczorem lub w dzień wolny od pracy, klienci będą mogli wpłacić i wypłacić pieniądze, zapoznać się z ofertą Citi Handlowy lub złożyć wniosek o kartę, która później zostanie dostarczona przesyłką kurierską. W strefie do dyspozycji klientów są dostępne 3 bankomaty z funkcją wpłat i wypłat w walutach PLN, EUR i USD. W dalszej części oddziału komfortowe pokoje zapewnią prywatność podczas rozmów z doradcą Citi Handlowy.
- Na każdym etapie projektowania nowego oddziału Smart skupialiśmy się na potrzebach naszych Klientów – a te poznaliśmy bardzo dokładnie przez ponad 5 lat działania w Galerii Mokotów. Dlatego nowa, ponad trzykrotnie większa powierzchnia będzie jeszcze bardziej komfortowa i przyjazna – szczególnie dumny jestem z otwartej strefy, dostępnej dla klientów również poza godzinami funkcjonowania oddziału i w dni wolne od pracy. To kolejne rozwiązanie, które wpisuje się w strategię Banku, w ramach której jesteśmy dostępni dla naszych klientów o dowolnej porze, czy to w nowym oddziale, czy poprzez bankowosci elektroniczną CitibankOnline – mówi Piotr Lubaszka, Szef Pionu Sprzedaży i Dystrybucji Citi Handlowy.
Oddział został oddany do dyspozycji klientów 1. marca, tymczasem już w kolejny weekend 8–9 marca zaplanowane są specjalne atrakcje dla klientów. Będą to m.in. zniżki u partnerów Programu Korzyści Citi Specials:
- do 20% zniżki na produkty firmy Microsoft, w tym najnowsze konsole Xbox One,
- 20% na biżuterię Michael Kors ,
- 10% rabatu i specjalne upominki przy zakupach smartwatchy marki Swiss,
- Lavazza zaś zaprosi klientów na doskonałą kawę i wykłady baristyczne.
- do 20% zniżki na produkty firmy Microsoft, w tym najnowsze konsole Xbox One,
- 20% na biżuterię Michael Kors ,
- 10% rabatu i specjalne upominki przy zakupach smartwatchy marki Swiss,
- Lavazza zaś zaprosi klientów na doskonałą kawę i wykłady baristyczne.
Citi Handlowy jako pierwszy na rynku zaoferował inteligentny model bankowania, stanowiący spójny dynamiczny system dostosowany do obecnych i przyszłych zachowań Klientów. Oddziały Smart to miejsca, w których zastosowane są najnowsze rozwiązania technologii umożliwiające wygodne bankowanie; zawsze i wszędzie z wykorzystaniem rozwiązań mobilnych i internetowych. Oddziały mają służyć nie tylko do realizacji operacji transakcyjnych, ale także do rozmowy o produktach i ofertach banku. Rolą Doradców jest natomiast skupienie się na precyzyjnym zidentyfikowaniu potrzeb bankowych Klienta i zaproponowaniu odpowiadającym jego oczekiwaniom rozwiązań.