Citi Handlowy podpisał umowę na kolejne cztery lata współpracy z miastem Częstochowa oraz na kolejne 3 lata z miastem Ząbki. Do grona klientów banku dołączyło także miasto Lidzbark Warmiński.
Citi Handlowy współpracuje z Częstochową od 2017 roku. Obsługa miasta obejmuje wiele rozwiązań bankowych - od podstawowych produktów związanych z obsługą rachunków i płatności po struktury konsolidacyjne, finansowanie oraz płatności bezgotówkowe. Dzięki wieloletniej współpracy i realizacji projektów z zakresu cyfrowych płatności Częstochowa jest dzisiaj jednym z najlepiej zdigitalizowanych miast w Polsce.
- Współpraca miasta z bankiem jest modelowym przykładem cashless city oraz partnerstwa we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań. Mamy konkretne plany na kolejne lata współpracy, między innymi rozwój uruchomianych w ostatnim czasie nowoczesnych rozwiązań bezgotówkowych, takich jak opłatomaty i funkcjonalności e-commerce dla spraw urzędowych. Transakcje bezgotówkowe to dla mieszkańców miasta oszczędność czasu i wygodna realizacja potrzeb. W ramach obsługi jednostek samorządowych wprowadzamy nowoczesne rozwiązania, wyznaczając trendy na rynku samorządowym - mówi Radosław Szewczak, Dyrektor Departamentu Sektora Publicznego w Citi Handlowy.
Citi Handlowy przez kolejne 3 lata będzie także współpracował z Miastem Ząbki, a także wygrał kolejne zamówienie na kompleksową obsługę bankową Miasta Lidzbark Warmiński, z którym współpraca rozpoczęła się 1 stycznia 2024r.
– Cieszymy się bardzo, że kolejne jednostki skorzystają z naszych doświadczeń w zakresie cyfryzacji finansów samorządów. Jestem przekonany, że ta współpraca będzie efektywna i satysfakcjonująca – mówi Radosław Szewczak.
– Cieszymy się bardzo, że kolejne jednostki skorzystają z naszych doświadczeń w zakresie cyfryzacji finansów samorządów. Jestem przekonany, że ta współpraca będzie efektywna i satysfakcjonująca – mówi Radosław Szewczak.
Departament Sektora Publicznego Citi Handlowy od wielu lat jest partnerem samorządów w tworzeniu nowoczesnej administracji i wdrażaniu innowacji. Rola banku w obsłudze bankowej miast czy powiatów nie sprowadza się jedynie do obsługi rachunków - to przede wszystkim indywidualne przygotowanie kompleksowych rozwiązań, które wspierają samorządy w obsłudze mieszkańców i efektywnym zarządzaniu działalnością. Bank posiada w swoim portfolio szereg rozwiązań:
- zarządzanie finansami samorządu pod kątem struktur konsolidacyjnych, identyfikacji płatności masowych z indywidualnymi raportami i integracją systemową;
- obsługę płatności mieszkańców od terminali POS przez opłatomaty i najnowsze rozwiązanie e-commerce;
- finansowanie zarówno działalności bieżącej, jak i inwestycji.
- zarządzanie finansami samorządu pod kątem struktur konsolidacyjnych, identyfikacji płatności masowych z indywidualnymi raportami i integracją systemową;
- obsługę płatności mieszkańców od terminali POS przez opłatomaty i najnowsze rozwiązanie e-commerce;
- finansowanie zarówno działalności bieżącej, jak i inwestycji.