Strona GłównaAktualnościKlienci Citi Handlowy mogą korzystać z karty wirtualnej
Aktualności

Klienci Citi Handlowy mogą korzystać z karty wirtualnej

Citi Handlowy jako jeden z nielicznych banków w Polsce wprowadził do oferty kartę wirtualną. To przydatne rozwiązanie, gdy nie mamy dostępu do plastikowej karty z logo Citi, debetowej lub kredytowej. Wygodną nowością dla klientów jest też podgląd danych karty w aplikacji mobilnej Citi Mobile®.

Karta wirtualna to elektroniczna forma karty kredytowej lub debetowej, dostępna w aplikacji Citi Mobile® dla obecnych klientów banku. Umożliwia płatności i zakupy, gdy nie dysponujemy kartą w formie fizycznej, na przykład została zgubiona. Dzięki temu można swobodnie dokonywać transakcji bez oczekiwania na otrzymanie nowego plastiku. Karta wirtualna jest wydawana automatycznie po zgłoszeniu w banku zagubienia, zniszczenia czy kradzieży lub po odnowieniu daty ważności karty. Komunikat o tym, że karta wirtualna oczekuje na aktywację wyświetla się w aplikacji mobilnej. Po aktywowaniu karty wirtualnej w aplikacji od razu można z niej korzystać.
Karta wirtualna ma taki sam numer jak karta w formie fizycznej i taką samą datę ważności, ale inny kod zabezpieczający. Jest ważna przez maksymalnie 90 dni lub do momentu, gdy klient nie aktywuje fizycznej karty. Od teraz, by użyć dowolnej karty Citi Handlowy, nie musimy sięgać do portfela - dane każdej z kart można łatwo sprawdzić w aplikacji mobilnej. Dzięki temu płacenie jest dużo wygodniejsze.

- Cieszymy się bardzo, że nasi klienci mogą już korzystać z kart wirtualnych. Dzięki nim mogą zawsze, gdy tego potrzebują, dokonywać płatności, nie martwiąc się o zgubienie karty w podróży lub utratę ważności karty. Wystarczy mieć pod ręką smartphone z aplikacją CitiMobile®, w której można aktywować kartę wirtualną. W aplikacji sprawdzimy też dane dowolnej karty - zarówno wirtualnej, jak i plastikowej. To wygodne i przyjazne rozwiązanie dla tysięcy posiadaczy kart Citi – mówi Artur Opaliński, Menedżer Departamentu ds. Produktów (Karta Kredytowa).
Wirtualną kartą Citi Handlowy można płacić za zakupy w internecie, dokonywać płatności mobilnych Apple Pay, Google Pay i BLIK lub płatności cyklicznych za subskrypcje. Karta zapewnia też te same przywileje, jakie daje karta plastikowa: rabaty do -50% w programie Citi Specials, nagrody w programie Bezcenne Chwile i dostęp do przedsprzedaży biletów na koncerty największych gwiazd.
Więcej informacji o karcie wirtualnej można znaleźć na stronie na stronie:

Korzystaj z karty od razu – aktywuj w aplikacji i płać!

Korzystaj z karty od razu – aktywuj w aplikacji i płać!

###
Dodatkowych informacji udziela:
Marta Wałdoch, dyrektor Biura Prasowego
Zuzanna Przepiórkiewicz, Biuro Prasowe, tel. 667 635 432
Bank Handlowy w Warszawie SA to jedna z największych instytucji finansowych w Polsce, oferująca pod marką Citi Handlowy bogaty i nowoczesny asortyment produktów i usług bankowości korporacyjnej, inwestycyjnej i detalicznej. Bank Handlowy obsługuje  6,2 tys. klientów korporacyjnych i ok. 687 tys. klientów indywidualnych poprzez nowoczesne kanały dystrybucji oraz sieć  26 oddziałów. W skład grupy kapitałowej Banku wchodzą takie podmioty jak: Dom Maklerski Banku Handlowego i Handlowy Leasing. Przynależność do Citigroup, największej na świecie instytucji finansowej, zapewnia klientom Banku Handlowego dostęp do usług finansowych w ponad 100 krajach.
Citi (NYSE:C) to wiodąca globalna instytucja finansowa, mająca około 200 milionów klientów w ponad 160 krajach. Poprzez swoje dwie odrębne jednostki operacyjne: Citicorp i Citi Holdings, Citi obsługuje klientów indywidualnych, korporacyjnych, rządowych i instytucjonalnych zapewniając im bogaty wachlarz produktów i usług finansowych w zakresie bankowości detalicznej, bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej, usług maklerskich i zarządzania aktywami. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.citigroup.com lub www.citi.com.
Załączniki

Pobierz wszystkie

Wirtualna karta w Citi Handlowym.docx - final.docx

docx | 50 KB

Pobierz
Citi Handlowy Magazyn to inspirujący blog dla klientów indywidualnych, biuro prasowe dla mediów i magazyn tworzony przez ekspertów bankowych. Ważne informacje o charakterze materiałów zamieszczanych w Citi Handlowy Magazyn tutaj