Bankowość transakcyjna Citi Handlowy po raz kolejny zwyciężyła w prestiżowym rankingu magazynu Euromoney. Dzięki głosom klientów, w 2021 r. Citi Handlowy znalazł się na pierwszym miejscu w obu kategoriach: „Market Leader” i „Best Service”.
„Jesteśmy dumni, że od 8 lat utrzymujemy czołową pozycję w tym badaniu. Pozycja w rankingu pokazuje, jak nasze rozwiązania w obszarze bankowości transakcyjnej postrzegają nasi klienci, a wspieranie ich w działalności biznesowej to dla nas najważniejsze zadanie” - mówi Jim Foley, członek zarządu banku nadzorujący Sektor Bankowości Transakcyjnej Citi Handlowy. „Zaufanie okazywane nam w rankingu i na co dzień przez klientów inspiruje nas do rozwoju oferty tak, aby odpowiadała na zmieniające się wyzwania, przed którymi stoją firmy, wspierała ich w procesie digitalizacji i ekspansji zagranicznej oraz zwiększała ich konkurencyjność.”
Odpowiadając na cyfrowe potrzeby klientów korporacyjnych, Citi Handlowy rozwija i wprowadza nowoczesne rozwiązania technologiczne. Tylko w tym roku bank udostępnił klientom narzędzie do kontroli statusu płatności Citi Payment Insights. Uruchomił także usługę Citi Payment Outlier Detection, zautomatyzowane, oparte na AI i działające w czasie rzeczywistym rozwiązanie, które umożliwia inteligentną weryfikację płatności wychodzących i pomaga identyfikować transakcje odbiegające od normy, ograniczając ryzyko związane z nadużyciami czy błędami.
Euromoney Cash Management Survey 2021 to ankieta przeprowadzana wśród dyrektorów finansowych, skarbników i managerów odpowiadających za finanse w spółkach na całym świecie w celu wskazania ich zdaniem najlepszych instytucji oferujących usługi w zakresie bankowości transakcyjnej. Łącznie w plebiscycie oddanych zostało ponad 27 000 głosów z całego świata.
Dodatkowych informacji udziela: