W ramach starań o zapewnienie wygodnej formy dostępu do usług dla klientów bankowości instytucjonalnej, Citi Handlowy połączył siły z wiodącym dostawcą systemów ERP - firmą Comarch - aby ułatwić klientom codzienne zarządzanie płatnościami poprzez integrację wykorzystywanych przez nich systemów Comarch ERP Optima i Comarch ERP XL z CitiConnect API. Rozwiązanie integruje system finansowo-księgowy firmy (ERP) z systemem banku. Dzięki temu operacje finansowe można wykonać bezpośrednio w systemie firmy: sprawdzić salda rachunków firmy, zainicjować płatności, sprawdzić ich status czy pobrać wyciągi bankowe i dokonać automatycznego uzgodnienia pozycji. Błyskawiczna realizacja płatności i otrzymywanie informacji o rachunku w czasie rzeczywistym oznaczają zwiększenie efektywności działania firmy w zakresie zarządzania płatnościami.
- Przedsiębiorcy potrzebują takich rozwiązań informatycznych, które są w pełni intuicyjne i przy kilku kliknięciach myszką będą w stanie wykonać potrzebne operacje - bez konieczności wprowadzania zbyt wielu danych czy informacji a tym bardziej bez konieczności przemieszczania się między systemami. Zintegrowanie środowiska IT banku z rozwiązaniami klasy ERP spełnia oczekiwania świadomego informatycznie przedsiębiorcy, który ceni sobie jakość obsługi całego procesu oraz bezpieczeństwo przesyłanych danych - mówi Zbigniew Rymarczyk, wiceprezes Comarch oraz dyrektor Sektora ERP.