Kampania Citi Handlowy, promująca kartę kredytową Citi Simplicity, została nagrodzona srebrną statuetką w konkursie MiXX Awards Europe 2020 organizowanym przez IAB Europe.
Jury wyróżniło kampanię Citi Handlowy jako drugą najlepszą w kategorii Video. Wskazano na niespotykaną dotąd skalę personalizacji reklam, które były tworzone i prezentowane odbiorcom w czasie rzeczywistym. Do tego celu wykorzystano narzędzie YouTube Director Mix, które umożliwiło stworzenie 250 dopasowanych kontekstowo reklam video wyświetlanych użytkownikom YouTube w odpowiedzi na wpisane przez nich frazy.
Kampania opierała się na benefitach Karty Kredytowej Citi Siplicity dostępnych dzięki programowi korzyści Citi Specials. Na podstawie blisko 5000 słów kluczowych - podzielonych na 3 kategorie: Rozrywka, Podróże, Restauracje – osobom wpisującym je w wyszukiwarce prezentowane były informacje o rabatach, ofertach specjalnych i niespodziankach dostępnych dla posiadaczy kart Citi Handlowy.
Za koncept kreatywny i egzekucję kampanii odpowiedzialne były agencje: FENO oraz DDH Za zakup mediów odpowiadała agencja Sales&More
Mixx Awards Europe to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów branży reklamowej w Europie, którego organizatorem jest Związek Pracodawców Branży Internetowej.
Obejrzyj zgłoszenie konkursowe Karty Kredytowej Citi Simplicity:
Citi Simplicity Card / YouTube Director's Mix ENG - YouTube
Zgłoszenie konkursowe do Mixx Europe. Kategorie: Direct Response / Lead Generation oarz Video Advertising. FENO przygotowało unikalną koncepcję użycia narzęd...
Więcej informacji o nagrodzonych w konkursie:
Winners announced for Europe’s prestigious MIXX Awards and Research Awards 2020 – IAB Europe
https://iabeurope.eu/all-news/winners-announced-for-europes-prestigious-mixx-awards-and-research-awards-2020/