Strona GłównaAktualnościCiti Handlowy kontynuuje współpracę z Żółtym Przewodnikiem Gault&Millau i nagradza „Szefa Jutra”
Aktualności

Citi Handlowy kontynuuje współpracę z Żółtym Przewodnikiem Gault&Millau i nagradza „Szefa Jutra”

Posiadacze kart płatniczych banku Citi Handlowy, którzy od roku korzystali z atrakcyjnych rabatów w ponad 150 restauracjach w Polsce, otrzymają możliwość poznania kolejnych miejsc na kulinarnej mapie kraju. Bank i Gault&Millau, wydawca „Żółtego Przewodnika”, będą kontynuować strategiczną współpracę i rozbudowywać program korzyści dla klientów.

W 2020 roku liczba restauracji w Programie Citi Specials, w których klienci Citi Handlowy będą mogli skorzystać z rabatu nawet do 20% oraz otrzymać inne wyjątkowe przywileje, wzrośnie do ponad 200 restauracji.  
Restauracje będące w Programie Citi Specials są wyróżnione w przewodniku specjalnym oznaczeniem, aby łatwo było odszukać miejsca, które oferują benefity dla posiadaczy kart Citi Handlowy. Ponadto, razem z Gault&Millau i partnerami przewodnika, w przyszłym roku bank szykuje dla klientów specjalne niespodzianki, w tym naukę gotowania pod okiem wyjątkowych kucharzy.
DominikaKucnerGalaG&M-13.jpgIMG_2478.JPGDominikaKucnerGalaG&M-95.jpgIMG_3024.JPGDominikaKucnerGalaG&M-9.jpg
W ramach współpracy, Citi Handlowy po raz kolejny był też sponsorem dorocznej gali Gault&Millau, która odbyła się 25 listopada w Warszawie. Podczas gali ogłoszone zostało nowe wydanie kulinarnego przewodnika oraz nagrody dla najlepszych szefów kuchni. Nagrody są przyznawane w 5 kategoriach – bank został sponsorem prestiżowego tytułu Szef Jutra, którym wyróżniony został Łukasz Budzik, szef kuchni w restauracji Mennicza Fusion we Wrocławiu.
- Jesteśmy z naszymi klientami nie tylko wtedy, kiedy potrzebują wsparcia w swoich decyzjach finansowych. Chcemy być bankiem, który ich inspiruje i pomaga rozwijać pasje – w tym pasje do dobrego jedzenia i odkrywania nowych smaków – powiedział Andrzej Wilk, szef Pionu Zarządzania Produktami Detalicznymi, Usługami Maklerskimi, Segmentami i Siecią Oddziałów Citi Handlowy. - To jest właśnie Citi Specials.
Współpraca z partnerami strategicznymi tj. Gault&Millau to część strategii Citi Handlowy budowania wartości dla klientów, przekraczającej klasyczne rozumienie usług i produktów bankowych. W ramach tej strategii, bank zaprezentował niedawno swoim klientom nową odsłonę Programu Korzyści Citi Specials. Program zawiera kilkaset ofert rabatowych, partnerskich, nagród i niespodzianek, które tworzą najbogatszą ofertą korzyści i przywilejów dołączanych do karty płatniczej na polskim rynku.
Citi Handlowy Magazyn to inspirujący blog dla klientów indywidualnych, biuro prasowe dla mediów i magazyn tworzony przez ekspertów bankowych. Ważne informacje o charakterze materiałów zamieszczanych w Citi Handlowy Magazyn tutaj