Strona Głównaludzie & wydarzeniaBankowość prywatna Citi Handlowy ponownie doceniona w międzynarodowym badaniu Euromoney
ludzie & wydarzenia

Bankowość prywatna Citi Handlowy ponownie doceniona w międzynarodowym badaniu Euromoney

Prestiżowy brytyjski magazyn Euromoney wyróżnił Citi Handlowy w corocznym badaniu jakości oferty bankowości prywatnej Private Banking and Wealth Management Survey. Citi Handlowy kolejny rok z rzędu znalazł się w ścisłej czołówce banków oferujących najlepsze usługi finansowe dla polskich milionerów i ich rodzin.
Oferta bankowości prywatnej Citigold Private Client znalazła się na podium w aż 14 z 17 badanych kategorii dotyczących takich obszarów jak m.in. jakość obsługi, doradztwo inwestycyjne, zarządzanie majątkiem, globalna bankowość, sukcesja majątku, oferta dla klientów z grupy HNWI.
W badaniu doceniono również ofertę banku dla klientów z aktywami powyżej 100 tysięcy dolarów. Dla klientów, którzy dysponują środkami w tej wysokości, Citi Handlowy proponuje bankowość Citigold.
Coroczne badanie bankowości prywatnej Euromoney jest jakościowym przeglądem usług oferowanych klientom zamożnym przez banki w różnych krajach. Banki z czołówki światowych finansów wybierają najlepszych, ich zdaniem konkurentów. Rankingi sygnowane marką Euromoney mają międzynarodową renomę i stanowią rzetelny barometr stanu branży oraz wiarygodny certyfikat jakości od klientów. Kolejność w rankingu jest całkowicie uzależniona od głosów klientów, którzy wypełniając anonimowe ankiety informacjami o współpracy z danym bankiem, wpływają na finalną kolejność w zestawieniu. W 19. edycji ankiety Euromoney oddano 2058 ważnych głosów.
# # #
Dodatkowych informacji udziela:
Marta Wałdoch, rzecznik prasowy, tel. 22 657 76 01
E-mail: marta.waldoch@citi.com
Zuzanna Przepiórkiewicz, specjalista ds.kontaktów z mediami, tel. 22 692 90 52
E-mail: zuzanna.przepiorkiewicz@citi.com
Bank Handlowy w Warszawie SA to jedna z największych instytucji finansowych w Polsce, oferująca pod marką Citi Handlowy bogaty i nowoczesny asortyment produktów i usług bankowości korporacyjnej, inwestycyjnej i detalicznej. Bank Handlowy obsługuje  5,7 tys. klientów korporacyjnych i ok. 680 tys. klientów indywidualnych poprzez nowoczesne kanały dystrybucji oraz sieć  21 oddziałów. W skład grupy kapitałowej Banku wchodzą takie podmioty jak: Dom Maklerski Banku Handlowego i Handlowy Leasing. Przynależność do Citigroup, największej na świecie instytucji finansowej, zapewnia klientom Banku Handlowego dostęp do usług finansowych w ponad 100 krajach.
Citi (NYSE:C) to wiodąca globalna instytucja finansowa, obsługująca około 200 milionów rachunków klientów w ponad 160 krajach. Poprzez swoje dwie odrębne jednostki operacyjne: Citicorp i Citi Holdings, Citi obsługuje klientów indywidualnych, korporacyjnych, rządowych i instytucjonalnych zapewniając im bogaty wachlarz produktów i usług finansowych w zakresie bankowości detalicznej, bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej, usług maklerskich i zarządzania aktywami. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.citigroup.com lub www.citi.com.
Znaki Citi oraz Citi Handlowy stanowią zarejestrowane znaki towarowe Citigroup Inc., używane na podstawie licencji. Spółce Citigroup Inc. oraz jej spółkom zależnym przysługują również prawa do niektórych innych znaków towarowych tu użytych. Bank Handlowy w Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa, zarejestrowany przez Sąd Rejonowy dlam.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr. KRS 000 000 1538; NIP 526-030-02-91; wysokość kapitału zakładowego wynosi 522 638 400 złotych, kapitał został w pełni opłacony.
Citi Handlowy Magazyn to inspirujący blog dla klientów indywidualnych, biuro prasowe dla mediów i magazyn tworzony przez ekspertów bankowych. Ważne informacje o charakterze materiałów zamieszczanych w Citi Handlowy Magazyn tutaj