Strona GłównaAktualnościMnie nie przeszkadza, chcesz to się patrz. Citi w Polsce zachęca do kibicowania Paraolimpijczykom!
Aktualności

Mnie nie przeszkadza, chcesz to się patrz. Citi w Polsce zachęca do kibicowania Paraolimpijczykom!

Gwiazdy sportów paraolimpijskich z całego świata są już w Tokio, by zmierzyć się podczas najważniejszej sportowej imprezy, podczas igrzysk paraolimpijskich. Citi w Polsce w globalnej kampanii realizowanej  pod hasłem „It’s ok, you can stare” (mnie nie przeszkadza, chcesz to się patrz)  zachęca wszystkich do „patrzenia” na tych wybitnych sportowców, na śledzenie ich wyników oraz osiągnięć.

- To jest ten moment, by świat zwrócił uwagę na talent paraolimpijczyków. To sportowcy z krwi i kości, którzy dzisiaj chcą być widziani przez pryzmat swoich osiągnięć, rekordów jakie pobijają i złota o jakie walczą z najwyższym zaangażowaniem, a nie przez pryzmat niepełnosprawności, z jaką mierzą się na co dzień. O tym mówimy w naszej kampanii, gdzie hasłem „Mnie nie przeszkadza, chcesz to się patrz” prowokujemy do tego, by się na naszych parasportwoców prawdziwie zapatrzeć. W Citi w Polsce jesteśmy w nich właśnie wpatrzeni, kibicujemy im i mocno w nich wierzymy, mówi Elżbieta Czetwertyńska, wiceprezes Citi Handlowy kierująca pracami zarządu oraz CCO w Polsce.  
Misją Citi pozostaje wspieranie wzrostu i rozwoju, zarówno w wymiarze indywidualnym jak i społecznym. Bank już trzeci rok z rzędu pozostaje partnerem Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego. Ambasadorami Citi w Polsce są natomiast wybitni sportowcy: Natalia Partyka, czterokrotna mistrzyni paraolimpijska i jedyny w historii sportowiec, który trzy razy z rzędu reprezentowała swój kraj na igrzyskach olimpijskich i paraolimpijskich, oraz Maciej Lepiato, mistrz paraolimpijski i czterokrotny mistrz świata osób niepełnosprawnych w skoku wzwyż. Globalna drużyna Citi to natomiast 49 sportowców z 26 rynków świata. Ich profile, uwzględniające sportowe wyniki można poznać na stronie:  

International Paralympic Committee Partnership | Citi

Kampania „Mnie nie przeszkadza, chcesz to się patrz” realizowana będzie głównie w mediach społecznościowych oraz na portalu YouTube. Media zaplanowała agencja GoldenSubmarine. 89 reprezentantom Polski na igrzyskach paraolimpijskich w Tokio z dumą kibicować będzie ponad 8000 pracowników banku Citi Handlowy oraz Citibank Europe Plc.
Citi Handlowy Magazyn to inspirujący blog dla klientów indywidualnych, biuro prasowe dla mediów i magazyn tworzony przez ekspertów bankowych. Ważne informacje o charakterze materiałów zamieszczanych w Citi Handlowy Magazyn tutaj