Citi Handlowy został sponsorem tytularnym zawodów triathlonowych IRONMAN 70.3 Warsaw oraz 5150 Warsaw, które zaplanowane są na 6 czerwca 2021 roku. Wyścig na dystansie IRONMAN 70.3 odbędzie się w Warszawie po raz pierwszy. Bank pozostaje także sponsorem sierpniowych zawodów IRONMAN Poland Gdynia i Enea IRONMAN 70.3 Gdynia.
Warszawskie zawody odbędą się pod nazwą Citi Handlowy IRONMAN 70.3 Warsaw oraz Citi Handlowy 5150 Warsaw.
- Cieszymy się, że Citi Handlowy po raz kolejny jest partnerem zawodów w ramach IRONMAN Poland. Jednocześnie z dumą zostajemy sponsorem tytularnym pierwszych w historii zmagań na prestiżowym dystansie IRONMAN 70.3 w Warszawie. Imprezy te spotykają się z dużym uznaniem zawodników i kibiców – w tym również naszych klientów i partnerów. Mamy nadzieję, że w 2021 roku będziemy mogli razem, ramię w ramię, wziąć udział w tych wielkich sportowych wydarzeniach – mówi Maciej Kropidłowski, wiceprezes zarządu Citi Handlowy.
Radości z rozszerzenia współpracy z Citi Handlowy nie kryje Michał Drelich, szef agencji Sport Evolution, która ma wyłączność na organizację tych prestiżowych zawodów w Polsce.
- Mijający rok był wyjątkowo trudny dla branży organizatorów sportu masowego. Większość imprez została odwołana lub przełożona na inny termin. Nie inaczej było z zawodami IRONMAN w Polsce. Zawody w Gdyni, pierwotnie zaplanowane na przełom lipca i sierpnia, udało się ostatecznie zorganizować w ścisłym reżimie sanitarnym na początku września, a zawody w Warszawie zostały przełożone na 2021 rok – mówi Michał Drelich. - Współpraca z Citi Handlowy jest niezwykle pozytywnym przykładem społecznego zaangażowania biznesu, zwłaszcza w tych trudnych czasach. Dla sportowców – amatorów z całego świata to świetna wiadomość, która powoduje, że wszyscy możemy z nieco większym optymizmem patrzeć w przyszłość. Nie zapominamy o pandemii Covid-19, ale wierzymy, że powrót do normalności jest możliwy – dodaje.
The IRONMAN Group, właściciel marek IRONMAN, IRONMAN 70.3 oraz 5150 Triathlon Series, to największy operator masowych imprez sportowych na świecie, obsługujący rocznie ponad 1 mln uczestników imprez ze swojego globalnego portfolio. Informacja o zaangażowaniu Citi Handlowy w sponsoring tytularny warszawskiej odsłony tych zawodów pojawia się w ślad za niedawnym rozszerzeniem portfolio polskich eventów IRONMAN o dwie nowe imprezy – IRONMAN Gdynia i IRONMAN 70.3 Warsaw.
- Zawody 5150 Triathlon Series gościły w Warszawie już 4 razy i przyciągnęły blisko 6 tysięcy śmiałków. Warszawiacy od dawna udowadniają, że rywalizację sportową mają we krwi. W ostatnich latach, w naszym mieście odbyło się wiele imprez sportowych, w których mieszkańcy brali liczny udział. Dołączenie do serii zawodów IRONMAN 70.3 było więc tylko kwestią czasu. Cieszymy się, że w przyszłym roku warszawianki i warszawiacy będą mieli okazję zmierzenia się z kolejnym sportowym wyzwaniem - mówi Renata Kaznowska, zastępca Prezydenta m. st. Warszawy.
Rejestracja do wszystkich przyszłorocznych imprez IRONMAN w Polsce trwa od 2 grudnia 2020 roku na platformie SlotMarket.pl. W pierwszych dniach na zawody zapisało się prawie 3 tysiące osób. Citi Handlowy IRONMAN 70.3 Warsaw zaoferuje aż 40 przepustek na Mistrzostwa Świata IRONMAN 70.3 w 2021 roku, które odbędą się w St. George, Utah (USA). W Gdyni – na każdym z dwóch wyścigów – zawodnicy powalczą o 30 slotów na mistrzostwa świata.
Więcej informacji na www.ironman.com/im703-warsaw oraz www.ironman.com/5150-warsaw
###
O Citi Handlowy
Bank Handlowy w Warszawie S.A. to jedna z największych instytucji finansowych w Polsce, oferująca pod marką Citi Handlowy bogaty i nowoczesny asortyment produktów i usług bankowości korporacyjnej, inwestycyjnej i detalicznej. Bank Handlowy obsługuje 5,7 tys. klientów korporacyjnych i ok. 680 tys. klientów indywidualnych poprzez nowoczesne kanały dystrybucji oraz sieć 21 oddziałów. W skład grupy kapitałowej Banku wchodzą takie podmioty jak: Dom Maklerski Banku Handlowego i Handlowy Leasing. Przynależność do Citigroup, największej na świecie instytucji finansowej, zapewnia klientom Banku Handlowego dostęp do usług finansowych w ponad 100 krajach.
Citi (NYSE:C) to wiodąca globalna instytucja finansowa, obsługująca około 200 milionów rachunków klientów w ponad 160 krajach. Poprzez swoje dwie odrębne jednostki operacyjne: Citicorp i Citi Holdings, Citi obsługuje klientów indywidualnych, korporacyjnych, rządowych i instytucjonalnych zapewniając im bogaty wachlarz produktów i usług finansowych w zakresie bankowości detalicznej, bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej, usług maklerskich i zarządzania aktywami. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.citigroup.com lub www.citi.com.
O Citi Handlowy
Bank Handlowy w Warszawie S.A. to jedna z największych instytucji finansowych w Polsce, oferująca pod marką Citi Handlowy bogaty i nowoczesny asortyment produktów i usług bankowości korporacyjnej, inwestycyjnej i detalicznej. Bank Handlowy obsługuje 5,7 tys. klientów korporacyjnych i ok. 680 tys. klientów indywidualnych poprzez nowoczesne kanały dystrybucji oraz sieć 21 oddziałów. W skład grupy kapitałowej Banku wchodzą takie podmioty jak: Dom Maklerski Banku Handlowego i Handlowy Leasing. Przynależność do Citigroup, największej na świecie instytucji finansowej, zapewnia klientom Banku Handlowego dostęp do usług finansowych w ponad 100 krajach.
Citi (NYSE:C) to wiodąca globalna instytucja finansowa, obsługująca około 200 milionów rachunków klientów w ponad 160 krajach. Poprzez swoje dwie odrębne jednostki operacyjne: Citicorp i Citi Holdings, Citi obsługuje klientów indywidualnych, korporacyjnych, rządowych i instytucjonalnych zapewniając im bogaty wachlarz produktów i usług finansowych w zakresie bankowości detalicznej, bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej, usług maklerskich i zarządzania aktywami. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.citigroup.com lub www.citi.com.
The IRONMAN Group
The IRONMAN Group zarządza globalnym portfolio eventowym, obejmującym IRONMAN® Triathlon Series, IRONMAN® 70.3® Triathlon Series, IRONMAN® Virtual Racing™ (VR™) Series, 5150™ Triathlon Series, Rock ‘n’ Roll Marathon Series®, Rock ‘n’ Roll Virtual Running™ Series, IRONKIDS®, ITU World Triathlon Series, wiodące imprezy biegowe jak Standard Chartered Singapore Marathon™ i The Sun-Herald City2Surf®, zawody Ultra-Trail® World Tour obejmujące Tarawera Ultra i Ultra-Trail Australia™, górskie wyścigi rowerowe jak Absa Cape Epic®, kolarskie wyścigi szosowe oraz inne imprezy multisportowe. The IRONMAN Group jest największym operatorem masowych imprez sportowych na świecie, obsługującym rocznie ponad 1 mln uczestników swoich imprez. Od początku legendarnej marki IRONMAN® i pierwszych zawodów w 1978 roku, triathloniści wcielają w życie oficjalny claim marki: ANYTHING IS POSSIBLE®. Rozpoczynając od pojedyńczego wyścigu, The IRONMAN Group stała się globalną sensacją z setkami imprez w ponad 55 krajach świata.The IRONMAN Group jest własnością Advance (www.advance.com), prywatnego, rodzinnego biznesu. Więcej informacji: www.ironman.com.
The IRONMAN Group zarządza globalnym portfolio eventowym, obejmującym IRONMAN® Triathlon Series, IRONMAN® 70.3® Triathlon Series, IRONMAN® Virtual Racing™ (VR™) Series, 5150™ Triathlon Series, Rock ‘n’ Roll Marathon Series®, Rock ‘n’ Roll Virtual Running™ Series, IRONKIDS®, ITU World Triathlon Series, wiodące imprezy biegowe jak Standard Chartered Singapore Marathon™ i The Sun-Herald City2Surf®, zawody Ultra-Trail® World Tour obejmujące Tarawera Ultra i Ultra-Trail Australia™, górskie wyścigi rowerowe jak Absa Cape Epic®, kolarskie wyścigi szosowe oraz inne imprezy multisportowe. The IRONMAN Group jest największym operatorem masowych imprez sportowych na świecie, obsługującym rocznie ponad 1 mln uczestników swoich imprez. Od początku legendarnej marki IRONMAN® i pierwszych zawodów w 1978 roku, triathloniści wcielają w życie oficjalny claim marki: ANYTHING IS POSSIBLE®. Rozpoczynając od pojedyńczego wyścigu, The IRONMAN Group stała się globalną sensacją z setkami imprez w ponad 55 krajach świata.The IRONMAN Group jest własnością Advance (www.advance.com), prywatnego, rodzinnego biznesu. Więcej informacji: www.ironman.com.
Sport Evolution to wiodąca agencja marketingu sportowego w Polsce, specjalizująca się w kompleksowej organizacji masowych imprez sportowych: biegowych, kolarskich i triathlonowych. Agencja posiada wyłączną licencję IRONMAN® Triathlon Series, IRONMAN® 70.3® Triathlon Series i 5150™ Triathlon Series w Polsce. Zespół agencji tworzył także trzon Komitetu Organizacyjnego World Athletics Half Marathon Championships Gdynia 2020. W swoim portfolio, poza imprezami IRONMAN, agencja posiada m.in. coroczny Gdynia Półmaraton, kolarski klasyk dla amatorów Gran Fondo Gdynia oraz inne imprezy biegowe. Firma angażuje się też w projekty o charakterze charytatywnym, w tym m.in. Bieg Na Szczyt RONDO 1 oraz Bieg WOŚP “Policz się z cukrzycą”. Więcej informacji: www.sportevolution.pl