Strona GłównaAktualnościCiti Handlowy sponsorem tytularnym pierwszych zawodów IRONMAN 70.3 Warsaw
Aktualności

Citi Handlowy sponsorem tytularnym pierwszych zawodów IRONMAN 70.3 Warsaw

Citi Handlowy został sponsorem tytularnym zawodów triathlonowych IRONMAN 70.3 Warsaw oraz 5150 Warsaw, które zaplanowane są na 6 czerwca 2021 roku. Wyścig na dystansie IRONMAN 70.3 odbędzie się w Warszawie po raz pierwszy. Bank pozostaje także sponsorem sierpniowych zawodów IRONMAN Poland Gdynia i Enea IRONMAN 70.3 Gdynia.

Warszawskie zawody odbędą się pod nazwą Citi Handlowy IRONMAN 70.3 Warsaw oraz Citi Handlowy 5150 Warsaw.
- Cieszymy się, że Citi Handlowy po raz kolejny jest partnerem zawodów w ramach IRONMAN Poland. Jednocześnie z dumą zostajemy sponsorem tytularnym pierwszych w historii zmagań na prestiżowym dystansie IRONMAN 70.3 w Warszawie. Imprezy te spotykają się z dużym uznaniem zawodników i kibiców – w tym również naszych klientów i partnerów. Mamy nadzieję, że w 2021 roku będziemy mogli razem, ramię w ramię, wziąć udział w tych wielkich sportowych wydarzeniach – mówi Maciej Kropidłowski, wiceprezes zarządu Citi Handlowy.
Radości z rozszerzenia współpracy z Citi Handlowy nie kryje Michał Drelich, szef agencji Sport Evolution, która ma wyłączność na organizację tych prestiżowych zawodów w Polsce.
- Mijający rok był wyjątkowo trudny dla branży organizatorów sportu masowego. Większość imprez została odwołana lub przełożona na inny termin. Nie inaczej było z zawodami IRONMAN w Polsce. Zawody w Gdyni, pierwotnie zaplanowane na przełom lipca i sierpnia, udało się ostatecznie zorganizować w ścisłym reżimie sanitarnym na początku września, a zawody w Warszawie zostały przełożone na 2021 rok – mówi Michał Drelich. - Współpraca z Citi Handlowy jest niezwykle pozytywnym przykładem społecznego zaangażowania biznesu, zwłaszcza w tych trudnych czasach. Dla sportowców – amatorów z całego świata to świetna wiadomość, która powoduje, że wszyscy możemy z nieco większym optymizmem patrzeć w przyszłość. Nie zapominamy o pandemii Covid-19, ale wierzymy, że powrót do normalności jest możliwy – dodaje.
The IRONMAN Group, właściciel marek IRONMAN, IRONMAN 70.3 oraz 5150 Triathlon Series, to największy operator masowych imprez sportowych na świecie, obsługujący rocznie ponad 1 mln uczestników imprez ze swojego globalnego portfolio. Informacja o zaangażowaniu Citi Handlowy w sponsoring tytularny warszawskiej odsłony tych zawodów pojawia się w ślad za niedawnym rozszerzeniem portfolio polskich eventów IRONMAN o dwie nowe imprezy – IRONMAN Gdynia i IRONMAN 70.3 Warsaw.
- Zawody 5150 Triathlon Series gościły w Warszawie już 4 razy i przyciągnęły blisko 6 tysięcy śmiałków.  Warszawiacy od dawna udowadniają, że rywalizację sportową mają we krwi. W ostatnich latach, w naszym mieście odbyło się wiele imprez sportowych, w których mieszkańcy brali liczny udział. Dołączenie do serii zawodów IRONMAN 70.3 było więc tylko kwestią czasu. Cieszymy się, że w przyszłym roku warszawianki i warszawiacy będą mieli okazję zmierzenia się z kolejnym sportowym wyzwaniem - mówi Renata Kaznowska, zastępca Prezydenta m. st. Warszawy.
Start 7.12_citigraph2.png
Rejestracja do wszystkich przyszłorocznych imprez IRONMAN w Polsce trwa od 2 grudnia 2020 roku na platformie SlotMarket.pl. W pierwszych dniach na zawody zapisało się prawie 3 tysiące osób. Citi Handlowy IRONMAN 70.3 Warsaw zaoferuje aż 40 przepustek na Mistrzostwa Świata IRONMAN 70.3 w 2021 roku, które odbędą się w St. George, Utah (USA). W Gdyni – na każdym z dwóch wyścigów – zawodnicy powalczą o 30 slotów na mistrzostwa świata.
                                                                          ###

O Citi Handlowy 

Bank Handlowy w Warszawie S.A. to jedna z największych instytucji finansowych w Polsce, oferująca pod marką Citi Handlowy bogaty i nowoczesny asortyment produktów i usług bankowości korporacyjnej, inwestycyjnej i detalicznej. Bank Handlowy obsługuje  5,7 tys. klientów korporacyjnych i ok. 680 tys. klientów indywidualnych poprzez nowoczesne kanały dystrybucji oraz sieć  21 oddziałów. W skład grupy kapitałowej Banku wchodzą takie podmioty jak: Dom Maklerski Banku Handlowego i Handlowy Leasing. Przynależność do Citigroup, największej na świecie instytucji finansowej, zapewnia klientom Banku Handlowego dostęp do usług finansowych w ponad 100 krajach.  

Citi (NYSE:C) to wiodąca globalna instytucja finansowa, obsługująca około 200 milionów rachunków klientów w ponad 160 krajach. Poprzez swoje dwie odrębne jednostki operacyjne: Citicorp i Citi Holdings, Citi obsługuje klientów indywidualnych, korporacyjnych, rządowych i instytucjonalnych zapewniając im bogaty wachlarz produktów i usług finansowych w zakresie bankowości detalicznej, bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej, usług maklerskich i zarządzania aktywami. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.citigroup.com lub www.citi.com.
The IRONMAN Group 

The IRONMAN Group zarządza globalnym portfolio eventowym, obejmującym IRONMAN® Triathlon Series, IRONMAN® 70.3® Triathlon Series, IRONMAN® Virtual Racing™ (VR™) Series, 5150™ Triathlon Series, Rock ‘n’ Roll Marathon Series®, Rock ‘n’ Roll Virtual Running™ Series, IRONKIDS®, ITU World Triathlon Series, wiodące imprezy biegowe jak Standard Chartered Singapore Marathon™ i The Sun-Herald City2Surf®, zawody Ultra-Trail® World Tour obejmujące Tarawera Ultra i Ultra-Trail Australia™, górskie wyścigi rowerowe jak Absa Cape Epic®, kolarskie wyścigi szosowe oraz inne imprezy multisportowe. The IRONMAN Group jest największym operatorem masowych imprez sportowych na świecie, obsługującym rocznie ponad 1 mln uczestników swoich imprez. Od początku legendarnej marki IRONMAN® i pierwszych zawodów w 1978 roku, triathloniści wcielają w życie oficjalny claim marki: ANYTHING IS POSSIBLE®. Rozpoczynając od pojedyńczego wyścigu, The IRONMAN Group stała się globalną sensacją z setkami imprez w ponad 55 krajach świata.The IRONMAN Group jest własnością Advance (www.advance.com), prywatnego, rodzinnego biznesu. Więcej informacji: www.ironman.com.
Sport Evolution to wiodąca agencja marketingu sportowego w Polsce, specjalizująca się w kompleksowej organizacji masowych imprez sportowych: biegowych, kolarskich i triathlonowych. Agencja posiada wyłączną licencję IRONMAN® Triathlon Series, IRONMAN® 70.3® Triathlon Series i 5150™ Triathlon Series w Polsce. Zespół agencji tworzył także trzon Komitetu Organizacyjnego World Athletics Half Marathon Championships Gdynia 2020. W swoim portfolio, poza imprezami IRONMAN, agencja posiada m.in. coroczny Gdynia Półmaraton, kolarski klasyk dla amatorów Gran Fondo Gdynia oraz inne imprezy biegowe. Firma angażuje się też w projekty o charakterze charytatywnym, w tym m.in. Bieg Na Szczyt RONDO 1 oraz Bieg WOŚP “Policz się z cukrzycą”. Więcej informacji: www.sportevolution.pl
Załączniki

Pobierz wszystkie

press_Citi Handlowy_IRONMAN_PL.doc

doc | 53,5 KB

Pobierz
20180609_103349.jpg

grafika | 3,14 MB

Pobierz
Citi Handlowy Magazyn to inspirujący blog dla klientów indywidualnych, biuro prasowe dla mediów i magazyn tworzony przez ekspertów bankowych. Ważne informacje o charakterze materiałów zamieszczanych w Citi Handlowy Magazyn tutaj