Citi Handlowy integruje bankowość elektroniczną z systemem ERP enova365 firmy Soneta. Dzięki temu użytkownicy enova365 mogą korzystać z usług bankowości transakcyjnej banku w czasie rzeczywistym i w pełni bezpieczny sposób bezpośrednio z systemu ERP firmy.
Integracja systemu ERP enova365 z systemem banku poprzez CitiConnect API maksymalnie skraca czas i automatyzuje codzienne zarządzanie płatnościami. Realizacja operacji finansowych oraz wymiana danych między systemem finansowo-księgowym i bankiem jest możliwa bezpośrednio w systemie firmy, bez konieczności logowania się do bankowości elektronicznej. W błyskawicznym czasie można m.in. sprawdzić salda rachunków firmy, zainicjować płatności, sprawdzić ich status czy pobrać wyciągi bankowe i dokonać automatycznego uzgodnienia pozycji. Rozliczenia w czasie rzeczywistym są możliwe zwłaszcza w połączeniu z płatnościami natychmiastowymi.
- Dzięki integracji operacji finansowych w jednym systemie, nasi klienci mogą realizować płatności w sposób natychmiastowy i zautomatyzowany. Rozwiązanie pozwala dostosować procesy w firmie do oczekiwań klientów i partnerów, i reagować na nie odpowiednio szybko. Dzięki temu wzrasta nie tylko efektywność procesów biznesowych, ale i zadowolenie oraz lojalność klientów firmy – mówi Sebastian Perczak, szef Bankowości Przedsiębiorstw w Citi Handlowy - Dzięki zaawansowanej technologii CitiConnect API nasi klienci mogą zwiększać dynamikę i skuteczność swoich działań, i w efekcie, budować silną pozycję swojego biznesu.
CitiConnect API sprawdzi się w różnych aspektach działania firmy - usprawnia takie procesy jak zwrot towarów i natychmiastowy zwrot środków klientom, umożliwia też błyskawiczną wypłatę ubezpieczenia
w przypadku szkód komunikacyjnych. integracja systemu ERP z systemem do realizacji płatności za pośrednictwem API zdecydowanie poprawia jakość obsługi klientów i wpływa na zadowolenie klientów.
w przypadku szkód komunikacyjnych. integracja systemu ERP z systemem do realizacji płatności za pośrednictwem API zdecydowanie poprawia jakość obsługi klientów i wpływa na zadowolenie klientów.
Komunikacja z bankiem bezpośrednio z systemu ERP firmy to wygodne i bezpieczne rozwiązanie, które jest łatwe i przyjazne w implementacji. Wystarczy zaktualizować system ERP enova365, aby był on gotowy do współpracy z CitiConnect API bez dodatkowych prac deweloperskich po stronie klienta. Rozwiązanie jest dostępne dla wszystkich firm korzystających z systemu ERP enova365.
Szczegółowych informacji dotyczących funkcjonalności produktu, wymagań oraz warunków korzystania z produktu, a także ryzyk z nim związanych może udzielić Doradca Bankowy.