Strona GłównaAktualnościCiti Handlowy wprowadza inteligentną weryfikację płatności dla klientów korporacyjnych
Aktualności

Citi Handlowy wprowadza inteligentną weryfikację płatności dla klientów korporacyjnych

Citi Handlowy udostępnił klientom korporacyjnym narzędzie, które umożliwia inteligentną weryfikację płatności wychodzących. Citi Payment Outlier Detection (CPOD) wykorzystuje zaawansowane analizy, algorytmy i uczenie maszynowe do monitorowania i kontroli płatności firmy w czasie rzeczywistym. System nieustannie dokształca się i dzięki temu pozwala unikać błędów związanych z przetwarzaniem rosnącej liczby płatności w firmie.
CPOD to innowacyjne narzędzie, które w dobie szybkich i licznych transakcji pomaga identyfikować te różniące się istotnie od wcześniejszych trendów. Generuje alerty, dzięki którym wyznaczony użytkownik może weryfikować nietypowe płatności w systemie bankowości elektronicznej CitiDirect BE. System stale się uczy - w oparciu o nowe dane i odpowiedzi klienta.
- Rozumiemy wyzwania, z którymi mierzą się nasi klienci. Zarządzanie ogromną liczbą transakcji oraz szybkie tempo prowadzenia rozliczeń to jedno z nich. Dlatego zaoferowaliśmy zautomatyzowane, precyzyjne i działające w czasie rzeczywistym rozwiązanie, które pozwoli naszym klientom ograniczyć błędy związane z płatnościami i będzie się rozwijało razem z nimi. Wspieramy naszych klientów w procesie digitalizacji i ekspansji zagranicznej. Koncentrujemy się na tym, aby technologia ułatwiała zarządzanie biznesem, skutecznie automatyzując funkcje kontrolne i tworząc bezpieczną przestrzeń dla dalszego rozwoju firmy - mówi Magdalena Laskowska, Dyrektor w Treasury and Trade Solutions, Citi Handlowy.
JOB-C00447-016 CPOD bannery 721x215 PL.png
Z usługi Citi Payment Outlier Detection mogą skorzystać wszyscy klienci korporacyjni Citi Handlowy. Wdrożenie CPOD u klienta może nastąpić najpierw w trybie offline, tak, aby system mógł skalibrować parametry płatności, które powinny być raportowane jako płatności nietypowe, a użytkownik poznać właściwości i funkcjonalności narzędzia. Po przejściu w tryb online CPOD aktywnie wstrzymuje realizację nietypowych transakcji, generując powiadomienia do użytkownika, który zatwierdza lub odrzuca transakcje. Rozwiązanie Citi Payment Outlier Detection może wspierać płatności inicjowane poprzez CitiConnect i CitiDirect BE.
Citi Payment Outlier Detection to kolejne przełomowe rozwiązanie technologiczne Citi Handlowy dla firm, które chcą mieć pełną kontrolę nad swoimi płatnościami. W zeszłym roku bank wdrożył narzędzie Citi Payment Insights, dzięki któremu monitorowanie przepływów finansowych i zarządzanie nimi w skali globalnej jest tak proste, jak śledzenie przesyłki kurierskiej.
Citi Payment Outlier Detection to rozwiązanie stworzone i rozwijane w Citi Innovation Lab w Dublinie, jednym z centrów innowacji Citi przy udziale kilkudziesięciu klientów banku. Wyróżnione nagrodą TMI Awards for Innovation & Excellence 2018 w kategorii Solution Innovation, zostało wdrożone w ponad 80 krajach, w których działa grupa Citi. Więcej o tym, jak działa CPOD można dowiedzieć się z krótkiego video oraz na stronie internetowej banku.
Dodatkowych informacji udziela:
Marta Wałdoch, dyrektor Biura Prasowego, tel. 605 990 433
Zuzanna Przepiórkiewicz, specjalista ds.kontaktów z mediami, tel. 667 635 432
Bank Handlowy w Warszawie SA to jedna z największych instytucji finansowych w Polsce, oferująca pod marką Citi Handlowy bogaty i nowoczesny asortyment produktów i usług bankowości korporacyjnej, inwestycyjnej i detalicznej. Bank Handlowy obsługuje 5,4 tys. klientów korporacyjnych i ok. 622 tys. klientów indywidualnych poprzez nowoczesne kanały dystrybucji oraz sieć  19 oddziałów. W skład grupy kapitałowej Banku wchodzą takie podmioty jak: Dom Maklerski Banku Handlowego i Handlowy Leasing. Przynależność do Citigroup, największej na świecie instytucji finansowej, zapewnia klientom Banku Handlowego dostęp do usług finansowych w ponad 100 krajach. 
Citi (NYSE:C) to wiodąca globalna instytucja finansowa, mająca około 200 milionów klientów w ponad 140 krajach. Poprzez swoje dwie odrębne jednostki operacyjne: Citicorp i Citi Holdings, Citi obsługuje klientów indywidualnych, korporacyjnych, rządowych i instytucjonalnych zapewniając im bogaty wachlarz produktów i usług finansowych w zakresie bankowości detalicznej, bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej, usług maklerskich i zarządzania aktywami. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowejwww.citigroup.com lub www.citi.com.
Załączniki

Pobierz wszystkie

20211018_CPOD_final_pl.docx

docx | 51,6 KB

Pobierz
Citi Handlowy Magazyn to inspirujący blog dla klientów indywidualnych, biuro prasowe dla mediów i magazyn tworzony przez ekspertów bankowych. Ważne informacje o charakterze materiałów zamieszczanych w Citi Handlowy Magazyn tutaj