Strona Głównaludzie & wydarzeniaCiti Handlowy nagrodzony za innowacyjną strategię sprzedaży Karty Kredytowej
ludzie & wydarzenia

Citi Handlowy nagrodzony za innowacyjną strategię sprzedaży Karty Kredytowej

Nowatorska, oparta na współpracy z największymi graczami rynku e-commerce strategia akwizycji Karty Kredytowej Citi Handlowy otrzymała główną nagrodą w konkursie Innovation Award organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Model sprzedaży Karty Kredytowej został nagrodzony w kategorii konkursowej „Model biznesowy”, co potwierdza skuteczność wdrożonej w 2017 roku strategii banku, opartej zarówno na dopasowaniu oferty do potrzeb klienta, jak i coraz większej automatyzacji procesu. Współpraca z największymi portalami z branży e-commerce przyniosła wzrost sprzedaży Karty Kredytowej rok do roku o 26%  w kanałach cyfrowych.
- Szukamy zupełnie nowych „ścieżek zakupowych”, w których możemy kontekstowo zaoferować klientom nasz produkt. Dodatkowe środki na wydatki posiadacze Karty otrzymują w  tych sklepach, w których planują zakupy. Model, który wdrożyliśmy, odpowiada za 48% całej akwizycji Karty Kredytowej w kanałach digital. To świetny rezultat, który zasłużenie został doceniony. To wyróżnienie zarówno dla banku, jak i agencji Performics, która odpowiada za planowanie i realizację działań w portalach e-commerce - mówi Miguel Mendes, Dyrektor Departamentu Zarządzania Doświadczeniami Klientów.
Klient mógł otrzymać voucher na zakupy w danym e-sklepie, jeśli zaaplikował o Kartę Kredytową Citibank. Bank i sklepy wzajemnie promowały połączone produkty w mediach własnych, jak również poprzez działania niestandardowe, zwiększając tym samym zasięg komunikacji. Partnerzy e-commerce zwiększyli swoje koszyki zakupowe i ich konwersję na rzeczywistą sprzedaż. 
Wymierne efekty biznesowe to wynik innowacyjnego partnerstwa z branżą e-commerce. Automatyzacja procesu aplikowania o produkt to drugi filar powodzenia strategii banku. Proces aplikowania o Kartę Kredytową jest całkowicie zdalny dzięki identyfikacji klienta na podstawie jego historii w BIK, w czasie jednej rozmowy telefonicznej. Po rozmowie telefonicznej klient otrzymuje od banku dokumenty z ofertą Karty Kredytowej w wiademości e-mail  - i tą drogą również je akceptuje.  Dzięki temu cały proces aplikacji może być pozbawiony dokumentów w formie papierowej.  
Citi Handlowy Magazyn to inspirujący blog dla klientów indywidualnych, biuro prasowe dla mediów i magazyn tworzony przez ekspertów bankowych. Ważne informacje o charakterze materiałów zamieszczanych w Citi Handlowy Magazyn tutaj