Strona GłównaaktualnościChatbot obsłuży nowy program korzyści Citi Handlowy
Aktualności

Chatbot obsłuży nowy program korzyści Citi Handlowy

Pod szyldem Citi Specials bank wdraża nowy Program Korzyści Citi Specials, gromadzący pod jednym parasolem wszelkie dotychczasowe programy rabatowe i lojalnościowe banku. 

Bogata oferta zniżek u partnerów, oferty specjalne, wymiana punktów zbieranych na kartach – to wszystko klienci znajdą na nowej platformie pod adresem www.citihandlowy.pl/citispecials. Co ważniejsze, program w nowej formule obejmie wszystkich posiadaczy kart Citi Handlowy – zarówno debetowych, jak i kredytowych, bez względu na typ posiadanej karty czy konta.
Nowa platforma Citi Specials będzie oparta o trzy filary: Rabaty, Nagrody i Niespodzianki.
W ramach sekcji Rabaty klienci zyskają dostęp do zniżek w takich kategoriach jak: Zakupy, Restauracje, Podróże, Sport i Zdrowie, Sztuka i rozrywka oraz Gorące oferty. Jedną z nowości jest możliwość rezerwowania wycieczek z rabatem bezpośrednio ze strony Programu. Z kolei oferta zniżek w restauracjach będzie w nowej odsłonie programu dostępna dla wszystkich klientów banku – do końca roku obejmie 100 najlepszych restauracji w całym kraju.
Nagrody – w tej części platformy klienci bedą mieli dostęp do wymiany punktów na nagrody w ramach programów punktowych dostępnych dziś dla kart kredytowych Mastercard World, Premier Miles i BP. W najbliższym czasie do sekcji Nagrody dołączy jeszcze jeden program – Priceless Specials we współpracy z Mastercard Polska. 

- Chcemy wykorzystać aplikację, która dla wielu naszych Klientów jest już podstawowym kanałem codziennej komunikacji – Facebook Messenger – aby jeszcze bardziej uprościć dotarcie do informacji o rabatach, bez konieczności wyszukiwania informacji w sieci. Już obecnie nasi Klienci korzystają z Messengera na naszym profilu do zapytań serwisowych – chcemy ten zakres stale poszerzać, aby oferować kompleksowe doświadczenie z bankowania z nami – Miguel Mendes, dyrektor Departamentu Zarządzania Doświadczeniami Klientów.

– Citi Handlowy od lat posiadał jedną z najciekawszych i najbogatszych ofert korzyści i przywilejów dla klientów. Nowa platforma powstała z myślą o wygodzie i zadowoleniu naszych klientów. Przejrzysty i przyjemny w nawigowaniu serwis Citi Specials zbiera w jednym miejscu wszystkie dotychczasowe programy i ulatwi Klientowi odnalezienie najbardziej atrakcyjnych dla niego ofert – mówi Miguel Mendes, dyrektor Departamentu Zarządzania Doświadczeniami Klientów. 
Dodatkowo w najbliższym czasie bank udostępni Klientom nowe rozwiązanie technologiczne, aby jeszcze bardziej ułatwić dostęp do zniżek i okazji. Na nowej platformie Citi Specials oraz na powiązanym profilu na Facebooku najlepszy rabat pomoże klientowi odnaleźć chatbot wbudowany w Facebook Messenger’a. To mechanizm, który ma umożliwić na szybkie i precyzyjne odnalezienie oferty rabatowej - np. danej marki, w danej lokalizacji) czy w danej kategorii. - Chcemy wykorzystać aplikację, która dla wielu naszych Klientów jest już podstawowym kanałem codziennej komunikacji – Facebook Messenger – aby jeszcze bardziej uprościć dotarcie do informacji o rabatach, bez konieczności wyszukiwania informacji w sieci. Już obecnie nasi Klienci korzystają z Messengera na naszym profilu do zapytań serwisowych – chcemy ten zakres stale poszerzać, aby oferować kompleksowe doświadczenie z bankowania z nami – mówi Miguel Mendes.
Uruchomienie nowego programu Citi Specials to – obok Rabatów i Nagród – też specjalne Niespodzianki. Na start programu klienci posiadający karty debetowe i kredytowe zyskują dodatkowe zniżki u takich partnerów jak: H&M i DUKA, Empik, Link 4, Moliera 2 i Miloo. Pozostałe oferty specjalne, zniżki i okazje są dostępne na stałe u blisko 300 partnerów Programu Korzyści Citi Specials.
Załączniki

Pobierz wszystkie

20180302_Citi Handlowy_infomacja prasowa.docx

docx | 46,2 KB

Pobierz
Citi Handlowy Magazyn to inspirujący blog dla klientów indywidualnych, biuro prasowe dla mediów i magazyn tworzony przez ekspertów bankowych. Ważne informacje o charakterze materiałów zamieszczanych w Citi Handlowy Magazyn tutaj
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.