Aktualności

Chatbot obsłuży nowy program korzyści Citi Handlowy

Pod szyldem Citi Specials bank wdraża nowy Program Korzyści Citi Specials, gromadzący pod jednym parasolem wszelkie dotychczasowe programy rabatowe i lojalnościowe banku. 

Bogata oferta zniżek u partnerów, oferty specjalne, wymiana punktów zbieranych na kartach – to wszystko klienci znajdą na nowej platformie pod adresem www.citihandlowy.pl/citispecials. Co ważniejsze, program w nowej formule obejmie wszystkich posiadaczy kart Citi Handlowy – zarówno debetowych, jak i kredytowych, bez względu na typ posiadanej karty czy konta.
Nowa platforma Citi Specials będzie oparta o trzy filary: Rabaty, Nagrody i Niespodzianki.
W ramach sekcji Rabaty klienci zyskają dostęp do zniżek w takich kategoriach jak: Zakupy, Restauracje, Podróże, Sport i Zdrowie, Sztuka i rozrywka oraz Gorące oferty. Jedną z nowości jest możliwość rezerwowania wycieczek z rabatem bezpośrednio ze strony Programu. Z kolei oferta zniżek w restauracjach będzie w nowej odsłonie programu dostępna dla wszystkich klientów banku – do końca roku obejmie 100 najlepszych restauracji w całym kraju.
Nagrody – w tej części platformy klienci bedą mieli dostęp do wymiany punktów na nagrody w ramach programów punktowych dostępnych dziś dla kart kredytowych Mastercard World, Premier Miles i BP. W najbliższym czasie do sekcji Nagrody dołączy jeszcze jeden program – Priceless Specials we współpracy z Mastercard Polska. 

- Chcemy wykorzystać aplikację, która dla wielu naszych Klientów jest już podstawowym kanałem codziennej komunikacji – Facebook Messenger – aby jeszcze bardziej uprościć dotarcie do informacji o rabatach, bez konieczności wyszukiwania informacji w sieci. Już obecnie nasi Klienci korzystają z Messengera na naszym profilu do zapytań serwisowych – chcemy ten zakres stale poszerzać, aby oferować kompleksowe doświadczenie z bankowania z nami – Miguel Mendes, dyrektor Departamentu Zarządzania Doświadczeniami Klientów.

– Citi Handlowy od lat posiadał jedną z najciekawszych i najbogatszych ofert korzyści i przywilejów dla klientów. Nowa platforma powstała z myślą o wygodzie i zadowoleniu naszych klientów. Przejrzysty i przyjemny w nawigowaniu serwis Citi Specials zbiera w jednym miejscu wszystkie dotychczasowe programy i ulatwi Klientowi odnalezienie najbardziej atrakcyjnych dla niego ofert – mówi Miguel Mendes, dyrektor Departamentu Zarządzania Doświadczeniami Klientów. 
Dodatkowo w najbliższym czasie bank udostępni Klientom nowe rozwiązanie technologiczne, aby jeszcze bardziej ułatwić dostęp do zniżek i okazji. Na nowej platformie Citi Specials oraz na powiązanym profilu na Facebooku najlepszy rabat pomoże klientowi odnaleźć chatbot wbudowany w Facebook Messenger’a. To mechanizm, który ma umożliwić na szybkie i precyzyjne odnalezienie oferty rabatowej - np. danej marki, w danej lokalizacji) czy w danej kategorii. - Chcemy wykorzystać aplikację, która dla wielu naszych Klientów jest już podstawowym kanałem codziennej komunikacji – Facebook Messenger – aby jeszcze bardziej uprościć dotarcie do informacji o rabatach, bez konieczności wyszukiwania informacji w sieci. Już obecnie nasi Klienci korzystają z Messengera na naszym profilu do zapytań serwisowych – chcemy ten zakres stale poszerzać, aby oferować kompleksowe doświadczenie z bankowania z nami – mówi Miguel Mendes.
Uruchomienie nowego programu Citi Specials to – obok Rabatów i Nagród – też specjalne Niespodzianki. Na start programu klienci posiadający karty debetowe i kredytowe zyskują dodatkowe zniżki u takich partnerów jak: H&M i DUKA, Empik, Link 4, Moliera 2 i Miloo. Pozostałe oferty specjalne, zniżki i okazje są dostępne na stałe u blisko 300 partnerów Programu Korzyści Citi Specials.
Załączniki

Pobierz wszystkie

20180302_Citi Handlowy_infomacja prasowa.docx

docx | 46,2 KB

Pobierz
Citi Handlowy Magazyn to inspirujący blog dla klientów indywidualnych, biuro prasowe dla mediów i magazyn tworzony przez ekspertów bankowych. Ważne informacje o charakterze materiałów zamieszczanych w Citi Handlowy Magazyn tutaj